LG
Portalas, kuris supaprastina ir optimizuoja potencialių klientų paiešką
LG Electronics yra pasaulinė vartotojų elektronikos, buitinės technikos ir mobiliųjų telefonų rinkos dalyvė ir technologiškai novatoriška bendrovė. Skyriui, atsakingam už oro kondicionierių užsakymų apdorojimą, reikėjo supaprastinti procesą.
Problemos apibūdinimas
Svetainėje klientai galėjo prašyti pateikti pasiūlymą dėl LG oro kondicionieriaus įrengimo. Atitinkamas skyrius neturėjo jokios informacijos apie konversijos rodiklį ir nematė, kas vyksta su persiųstais klientais.
Nebuvo aišku, ar montuotojas, kuriam buvo pavesta vadovauti, įrengė oro kondicionierių, ir nebuvo aišku, kokius įrenginius jis naudojo šiam tikslui. Taip pat nebuvo aišku, ar klientas galiausiai buvo aptarnautas jį tenkinančiu būdu. Bendrovei „LG Electronics” reikėjo daugiau informacijos apie savo vadovus.
Verslo projektas
Kruopščiai ištyrę „LG Electronics” procesą, galiausiai išsiaiškinome, kaip „LG Electronics” gali geriau suprasti savo apdorojimo procesą. Sukūrėme LG pritaikytą programą:
- Lankstus LG, tiekėjų ir montuotojų portalas;
- Supaprastintas vadovų apdorojimas naudojant skirtingas būsenas;
- Įžvalgos apie sumontuotus įrenginius ir montuotojo kokybę.
Potencialių klientų informacijos apdorojimas
Visa informacija, susijusi su potencialiais klientais, yra skaidri „LG Lead Platform” platformoje. Naujasis verslo procesas lengvai veikia LG, montuotojams ir tiekėjams.
Pagrindinės funkcijos
Kaip mes dirbame?
„LG Electronics” turime nuolatinę komandą, pasirengusią dirbti su specialiomis „scrum” valandomis. Klientas sprendžia, ką ir kada kurti. Mes sumažiname klientui naštą, turėdami paruoštą komandą su galinės ir priekinės dalies programuotojais, projekto vadovu ir UX / UI ekspertais, kad klientas galėtų sutelkti dėmesį į norimas funkcijas.